Lördag = fantastiskt!


Yees, jag fick börja med att laga klänningen. Tur jag har nål och tråd. Resultater kommer jag dock aldrig visa upp för någon som kan sy!

Lina före...tyvärr missade vi att ta efter-bilden!

Alla tre, varpå Lina konstaterar att hennes huvud är pyttelitet!

En till bild, med större huvud. Damen blev nöjd!

Har fantastiskt roligt med dessa donnor som vanligt! Skrattar så tårarna rinner, har ständiga diskussioner om allt och ingenting. Ett annat liv skulle jag inte vilja ha! Full fart, en miljon planer, ingenting som hindrar mig! Träffade massa gamla godingar på Marite, dansade och svettades!
JAG BYTER INTE BORT DET!



Sommarens låt!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0