Härliga dagar

Tänk att jag nu lyckats besöka Robin och Idas boning två gånger på en vecka! Innan har jag inte kommit iväg på nästan ett år. Kan ju tillägga att det faktiskt är hela två minuter mellan våra dörrar, så det borde ju räcka till som förklaring.

Det var även dejtkväll igår, jag och Jessica käkade kinamat och kikade på Farsan! (Filmen) En riktigt underhållande rulle, så himla vardagshärlig! Och Jan Fares som spelar Farsan är klockren.

Men nu kommer vi till det stora, idag blev det äntligen träning! Jag, Jessica och Petra gick på ett spinningpass så nu är jag ganska mör i benen. Men vilken bra känsla som har infunnit sig i kroppen.

Nu är en dusch välbehövlig då jag både är svettig och lyckades spilla nyponsoppa över halva mig.


Men innan jag hoppas in i duschen kan jag berätta att vi funderar på att utöka vår lilla familj. Möjligtvis med en katt?!

Nog för idag och för denna vecka! Ha en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: SaraSahara

Kanin? nä nu vet jag! En papegoja!!!!! LOVE

2010-03-05 @ 12:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0