Sliter mitt hår.


I lördags lyckades jag med bedriften att få med mig mamma och pappa på utflykt! Vilket kanske inte var så konstigt md tanke på att "sola" sken som aldrig förr. Blir löjligt lycklig av den typen av väder.

Här har vi trivselmarodören! Han som slet grillpinnen ur handen på mig med sådan kraft att ett långt, djupt sår uppenbarade sig! Det värsta var ändå att det inte va korven han ville ha utan själva pinnen!

Någon tripp till fjällen blev det inte, en skada satte stopp för det. Det är då självaste den!

De resterande dagaran spenderade jag med mina tankar. Vi blev inte mycket klokare. Sliter nu mitt hår i hopp om att finna lite vett! Emotional rollercoaster here I come!

Återkommer när jag återkommer!


Kommentarer
Postat av: SaraSahara

Oh soppa! Har aldrig gjort de:) Var de svårt? Du är inte så tokig du Eriksson!



LOVE!

2010-03-10 @ 11:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0