Bra kvinna reder sig själv!

Ja, vad gör man inte om mannen i huset låter bli att bära upp tv:n till vinden?! Man bär utan gnäll upp den själv!

Idag är jag så trött att somna stående inte är en omöjlighet. För att trotsa detta har jag inlett en storstädning! Något som kan behövas, jag har tillexempel inte packat upp resväskan än, det har snart gått tre veckor nu. Men i mitt huvud fungerar det så här: Om jag låter bli, kanske jag kan använda samma innehåll nästa vecka då jag åker igen!

Dum får man inte vara!


Kommentarer
Postat av: SaraSahara

Dumt att vara dum ju!

2010-05-20 @ 12:57:07
Postat av: Åsa

Jag vet inte. Men hoppas på inte. Men de tog ju bort magnum double, det måste också varit en hit.

2010-05-21 @ 17:29:18
URL: http://asapersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0