Skön statistik!

Jag finner det smått komiskt att ännu ett av mina CV:n har lett till anställningsintervju.

(Kära chefer, om någon av er läser detta kan jag lugna er med att cv:t var skrivet åt någon annan än mig!)

Känns som dagen bara har börjat, men en massa saker och måsten är redan gjorda! Skön känsla. Däremot ringde mamma för att se när hon skulle hämta mig idag (?!?), min fundering blev då, sedan när bestämde vi det?! Det där går jag inte på mamma, i morgon får det bli!

Måste bara säga att tisdagen blev en mycket trevlig dag, jag och Jessica bestämde att en glass skulle sitta fint. Det slutade med fika, sedan en fika till, middag och tillslut filmkväll! Herre gud vad vi äter när vi ses älsklingsmänniska ;)


Yra-efter yra!

På tal om mat går jag och lunchar med Jenny om ett tag. HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0