Bilder


Hittade riktigt äckliga men ganska fina kusar när jag och pappa gick för att kontrollera planten som sattes ifjol.

Undersöker marken...

Pappa gnäller på mig eftersom jag kikar på "fel" saker.

Men jag gav inte upp, han fick snällt titta på sina granar själv! Jag fann bättre saker!


Nu är det lördag, fast det känns inte som helg, jobbar och tjänar storkovan. Dagarna går ganska snabbt på Traktören, personalen har dessutom gjort ett jättebra intryck på mig! Trevliga och hjälpsamma!

Efter jobbet blev det discobowling med Lina, Petter och Daniel, samma gäng som i tisdags. Fortsatte till Max där jag uppvisade ett förfärligt bordsskick! FY!
Nu är det champions league final, Lina svek oss, fotboll får henne nämligen att må illa. Själv har jag blivit immun!

Gokväll gott folk!

En sak till: Grattis Pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0