Lyckan kommer...

Denna gång har jag inga bildbevis från sthlm, kameran dog i och med att vi startade den. Batteriladdaren var kvar hemma. Nåja, helgen blev ju väldigt bra ändå!

Här hemma är det full fart som vanligt, träning, jobb och kompishäng. Den kommande helgen skall spenderas med hundar små. Därefter rullar veckorna på i samma intensiva tempo.

Det händer så mycket, men jag har inte längre någon lust att skriva om det. Saker går ju som bekant inte alltid som önskat. Separationer är jobbiga och inget att skylta med, men ingen tid att bryta ihop, bara fortsätta på bästa möjliga vis. Satt igår och funderade, det senaste året har nästan alla jag känner som haft långa förhållande separerat. Vad är det som händer!?

Inget ont som inte har något gott med sig, jag ser ju väldigt klart vilka vänner som alltid ställer upp. Vilka som orkar ge utav sina vänliga ord fast de vet att inget hjälper just då, jag ser de som släpper allt de har i händerna bara för att vara med mig. Ni är det bästa som finns!


Lyckan kommer... Jag vet det!


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, känner att det inte finns tid alltid...skulle tametusan ha flyttat in hos dig!

2011-02-02 @ 20:47:04
Postat av: Marlen

Inte tänka så, du finns för mig, det räcker!

2011-02-02 @ 22:13:25
Postat av: Satan

Me löv UUUU!

2011-02-03 @ 15:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0