Nu är det nära

Har haft några mysiga dagar hemma i skogen med min "manfirend" Vi var hundvakt medans mina föräldrar åkte till Norge en sväng. Är glad att jag slapp vara där själv! Känns ju som lite roligare när jag ha någon annan än Bonzo att prata med, även om han är en jäkel på att snacka!
Några bilder från dessa dagar kommer här!

Vi fiskade, jag hittade min stil!

Vi hittade några kalvar

Badade med Bonzo


Kompisar, ibland...


Vädret var underbart...

...och Bonzo älskar vattnet!

Grillning! myyysigt!

Kolla in, FLUGFISKE! haha.

ehh, o det var fångsten.

Peter du ser ju, jag har ännu längre kvar till de där stora borranar!

Resfebern har inte infunnit sig än, men den kommer väl den med! Jag hoppas att allting blir bra där nere!
Annat jag hunnit med denna vecka är ett 50 års kalas, lite slödagar och en del jobb. Det är jobbhelg för mig, dessutom är jag ju tvungen att packa och så ska jag träffa några kompisar i morgon, trevligt värre!

Nu är jag less på datorn. Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Peter

Haha!.. ja men det kanske tar sig så småningom! ;) Bara å nöta på i finsommarvädret!

2008-07-05 @ 03:30:07
URL: http://pjoter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0