Meeen...

...smhi sa ju att det skulle snöa nu ikväll, tydligen så har de ändrat sig nu... Typiskt. Men enligt dem så snöar det på många andra ställen i Jämtland.

Ska jobba några timmar nu i eftermiddag/kväll. Stället har aldrig varit tristare! Måste försöka lösa det här snart! Men ibland är jag duktig på att skjuta upp saker, men har pratat med andra och fått en del bra tips :) Ska nog använda mig av dem!

Väntar på att korten jag skickat efter ska komma! Mycket roligare att ha dem i handen och göra album än att sitta och bläddra på datorn.

Tur Jessica har koll, jag skulle visst inte åka den 14, utan den 13! Så länge nån annan har koll så slipper ju jag, eller!?... ;)

Bonzo & Vox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0