Vinter!?

Folk påstod att det snöat i natt/morse, men sömntuta som jag är hade det smält bort när jag kikade ut. Såg dock att det var lite vitt här och var på marken. Nu är det riktigt kyligt ute, vintern är nära! Snart jul :) Jag har förövigt fixat min första julklapp, tänkte vara ute i god tid så att jag slipper stressa i år! Smart plan!


Det är mycket roligt som händer nu snart, den 4 november åker jag till sthlm lika så den 14.
Ska bli härligt!

I morgon blir det långpromenad! :D Lovely!

Haha, en annan rolig sak, jag fick en blomma av bror igår, han tyckte att mina var så fula. Håller helt med honom, dom är ju nämligen döda! Gulligt.

Fick god mat när jag kom hem från jobbet idag. Guld värt!

Köpte mig ett orange linne idag och ett lila skärp, konstigt tänker vissa, perfekt tycker jag!

Har inte hänt så mycket. Men jag börjar känna en barnslig längtan efter att få se den första riktiga snön! Skulle va ganska skönt o slippa slask, så minus grader är ju att föredra. På med mer kläder! Nä nu ska jag va tyst! Nytta behövs  göras, dags att ta tag i saker o ting!

Jag saknar någon väldigt mycket, mest troligt någon som jag förlorat, det är inte som förr och blir förmodligen inte det heller.... Men * är alltid, ALLTID min nr 1! Det är ensamt, fast jag nästa aldrig är själv.



Jag är sugen på att baka! Måste fixa det någon dag :)

Puss på er!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0