Någon...

Det är som jag säger, någon driver med mig! Stressade som en galning för att hinna alla saker innan jag skulle på jobbet. Hann med det mesta, sprang sedan till bussen och kommer till arbetsplatsen, slängde en blick på klockan och hajjar till. 13:50 !?! Tänkte att vi hade glömt att ställa om den till sommar tid!? Kikade mobilen, o där står de 13:50!?! Jag var nollstäld. Jenny kollade mycket förvånat på mig o frågade vad jag gjorde där, en och en halv timme för tidigt! Så roligt är INTE mitt jobb!
Slänger i mig en del frukt och läser tidningarna, tillslut startade mitt pass. Då började nästa problem, magen, den tänkte seriöst ta livet av mig, det gick inte att andas, jag kunde inte så upp, inte sitta. Fick gå o lägga mig, höll på att svimma....Oj oj oj, en sådan dag! Jessica kom iallafall in och gav mig ett leende, så då kändes de lite bättre :)

Till slut, tack och lov, tar timmarna där slut, då far bror och jag för att käka mat, damen kommer ner med lillkillen och Henrik har me tjejerna! En och en halv timme promenad resulterade det i. Skönt! Tömma huvudet i trevligt sällskap!

Nu ska jag packa ihop mina saker, i morgon är en dag som börjar kl 06:00 med minst lika mycket stress, 8 timmars jobb och 6 timmars bussresa och sedan är jag hos mannen!

En kopp varmt te, och sedan tänker jag knocka kudden!


Kommentarer
Postat av: Sara

men du Eriksson, kom hem och mys med Jonsson nu då!



pösspöss

Postat av: Linda B

Ah vad härlig bild på Davinci när han kolla upp mot kameran:) Koppla av nu bruden, stressa inte mer..du är grym! Vad bruna och fina vi börjar bli:)

Mångder med kramar!

2009-04-22 @ 12:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0