Bilder är mitt liv, mitt liv i bilder, en dag med många bilder...

Tror att denna helg beskrivs bäst med ett antal bilder!

Var på utflykt med mannens familj, blåsigt väder, men vad gör väl det när man kan ha så trevligt! Det är en riktig friluftsmänniska ni beskådar här!

Denna bild beskriver inget annat än syskonkärlek!

Monkey....

Still the same monkey....

Efter X antal försök med val av sittplats och skapandet utav eld så blev det tillslut mat, godis och bullar (fast inte vanliga bullar) Allt smakar av någon underlig anledning så mycket godare när det tillagats och förtärs utomhus, pyttipanna kunde lätt jämställad med vilken annan delikatess som helst!

Himlen var klarblå, tillslut gav även vinden med sig!

haha...

Lite för många personer på ett o samma korsord!

Jag är sååå nöjd över denna dag! Senare så blev vi bjudna på middag, tackar och bockar, gott var det! Jag har fått vara med en familj i påsk iaf! Det var inte min egen bara. Fungerade det också!

Vårtecken ni vet...:) Såg även årets första fjäril igår!

Så här roligt tycker Da Vinci det är när jag och Linda dricker vin!

Och så här kul hade vi!

Underbar kväll, Perfekt liksom! ;)

Väl inne på G3 (japp vi tog oss enda till krogen!) hittade jag mannen, så fick även den sagan ett lyckligt slut! Sedan att jag trycker in zoomen när jag tar kort det hör inte hit!
Vaknade pigga och glada, kikade lite repriser och åkte sedan till Torvalla för lunch/middag.

Påsken har varit jätte bra, synd att Petter måste åka tillbaka till Umeå idag bara. Men nu får jag börja se fram emot nästa gång!

Dags att plocka ihop lägenheten nu, det blir liiite stökigt när vi är 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0