1 december

Tänk att det kom lite snö ialla fall. Helt plötsligt blev allt så mycket finare. Jag har en massa bildbevis, men vad hjälper det då kameran ligger kvar i skogen?

Fick upp julstjärnor och sådant i går (äntligen) hade dessutom för mig att jag ifjol var så ordentlig att en låda för julsaker skapades. Men efter att vänt upp och ner på mitt svinkalla vindsförråd verkar det inte så troligt längre. Vart är alla mina saker!?

Min bärbaradator är nu i goda händer och det verkar som att jag får tillbaka alla mina bilder! Glädje!


Tänk att det såg ut så här förra året, i december! Fint var det :)

Jag hoppas att dagen går snabbt, för ikväll ska jag träffa min Jessica! HÄRLIGT, I need it! Jobbar även i morgon sedan ska jag försöka få ordning på mig själv igen! Knäna SKA bli bra igen, magen SKA sluta krångla, jag SKA sluta gnälla ;) Nu vill jag ha mat! Så på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0