Onsdag

Det snöar för tredje dagen i rad, jag är ledig
och ska snart få träffa Jonsson. Bra dag va?
Idag ska jag dessutom göra klart julklapparna
och när mina är klara ska jag hjälpa bror.
Så det kan bli en lång dag! Men mysigt kommer vi att ha.

Tanken var från början att jag och Petter skulle hitta på något eftersom det här nästan är första gången sedan i somras som jag är ledig och faktiskt inte hade något inplanerat. Nu blev det ju inte så här för gissa vem som jobba?! ......Petter! Den var oväntad va?

Igår städade jag äntligen garderoben! Det värsta är altså avklarat, nu ä det bara golven som ska skuras sedan är det tiptop här hemma. Inte för att det är så jobbigt att städa 33 kvadrat. Skulle gärna ha större! Stälde mig faktiskt på kö till en lägenhet, en 4.a! Inte så stor chans, men jag kan ju pröva ialla fall!

Dax att göra sig snygg inför dejten med Jonsson!
Ha en bra onsdag gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0