Jag klarade det

Fredagen den 13 rullade på i ett snabbt tempo! Tycker inte att jag råkade ut för ovanligt mycket otur eller dylikt. Hade lite små problem med en ombyggnation på jobbet bara, men det löste sig på bästa sätt.

Mannens föräldrar har varit på middag, trevligt tycker jag! Det är ju alltid roligt när man får bjuda på god mat! Önskar jag var en mästerkock, får träna mer!

Linda är hemma igen! Det är väääldigt kul:D Snart ska vi ses!!!

Känner mig trött och seg nu, klev upp halv 7 i morse, kom försent till jobbet (där kanske fredag den 13 spelade mig ett spratt?) Har i 8 timmar gått runt, runt och fram och tillbaka i den förbaskade butiken! Det kommer bli träningsvärk i morgon ;)

Tyvärr inget Bydalen i morgon, men inte ledsen över det, jag får roar mig med annat! Får åka dit en annan helg med familjen.

Är det bara jag som tycker alla hjärtansdag är löjligt!? Man ska väl alltid vara snälla o gulliga mot varandra?! Visst dom säljer söta saker och fina blombuketter, men sådant är ju roligare om det kommer helt spontant istället för på en "måste dag". Men tanken är ju god!

Nu var det bara massa lull, åsiktsmaskinen är igång, liksom pratkvarnen i mig. Sätter punkt här så det inte spårar ut;)

Så kära läsare, ha en mysig alla hjärtansdag och hoppas ni överlevde fredag den 13, hehe!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja det är förstahand nu men det är studentlägenhet så får bara bo där medans jag pluggar men det är ju ett tag till så=). Enda som inte är så bra är hyran men känns värt det för ett rum till. Kram

2009-02-14 @ 23:40:12
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0