Mitt bästa jag

Jag och Jessica:

Går in i tomma hus och plockar bacon ur kylarna, tackar för titten(!?) och åker iväg för att äta kolbulle. Det är märkligt hur mycket folk det egenligen finns i skogen, helt plötsligt kommer de fram. Kul att se dem. Sedan drog vi i väg med rääsern och stal en platta öl, rulla iväg på björnsafari, men blev snabbt anklagade för stölden. Vi skakade alla burkarna och lämnade sedan snällt tillbaka dem. Safarituren blev en besvikelse om vi ser till antalet skådade björnar, men 2 nyfikna älgar vågade sig i alla fall fram.

Gjorde även ett helbra första intryck på vår nya granne! Han frågade om jag var dotter till Inger eller Bengt, en aning förvirrad svarar jag " nää jag är dotter till mamma och pappa!" BRA MARLEN, härligt jobbar, visa den smarta sidan först!

That´s all for today!

Kommentarer
Postat av: sara

guuuud vad förvirrande! Var det en dröm?

2009-07-25 @ 15:52:53
URL: http://jajjanstankar.blogg.se/
Postat av: Eriksson till Jonsson

Jag beskriver bara verkligheten! Lika rörig som den är rolig. :)

2009-07-26 @ 00:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0