Helgen i sthlm!

Behöver jag säga att det var jätteroligt? Behöver jag säga att det är jättetråkigt att vara tillbaka?
Här har ni min helg i bilder och ord!

Åsa och jag åkte på VÄRLDEN STÖRSTA IKEA, som faktiskt var ganska stort! Släpade med oss en del grejer, bland annat denna hylla och alla ljus (som vi senare jobbade hårt med för att å upp) Åsa fastnade i en t-bane dörr, och vi hade vansinnigt kul!

Sällskapsspel! Petter och Ola tappade humöret efter 4 raka förluster ;)

Ni ser ju själva hur överlägsna vi var!

Gjorde stan, fikade och hade trevligt!


Jag gillar inte katter, men Tjocken och Tarzan går inte att inte gilla!!

Min fina vän :D

Efter en utekväll! Några kompisar till Ola komförbi efter att vi gjort middag hemma och spelat lite till.

Söndagen var lugn ock skön, sovmorgon, ner på staden, Petter och Ola iväg för att se fotboll och damerna vandrade på stan. Avslutade allt med en romantisk middag!

Sen så var den helgen slut.

Idag kan vi verkligen tala om grå-vardag! Blåser väl nästan storm ute, ser riktigt kallt ut och är allmänt trist!

Men jag kommer leva ett bra tag på dagarna som nyss varit! TUSEN tack för det, underbara människor :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Myspys!

2009-11-02 @ 13:07:02
URL: http://jajjanstankar.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du glömde ju nämna att vi var själva du o jag på den romantiska middagen:). Tack för en kanonhelg. Kram

2009-11-02 @ 19:03:12
URL: http://asaperssons.blogg.se/
Postat av: Jessica

Okej jag är fullkomligt avundsjuk på eran helg o nästa gång så tycker jag att jag kan få vara med o leka femte hjulet...=P...Måste få se dig snart o kanske ta lite på dig oxå...=D...puss

2009-11-02 @ 22:25:01
URL: http://resanmotnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0