God morgon Lördag!

Det snöar!!! Inte mycket men det är vitt!

Börjar jobba 11 eller 12, tror man kan kalla det jour, ingen vet ju hur många galna människor som kommer shoppa loss på en av årets största handelshelger. Folk bränner pengar som ved! (Fin liknelse jag själv kommit på)

Jag vet ialla fall att när klockan slår tre är mitt pass avklarat, då är det dax att bege sig till skogen! Det är så mysigt att vara där, speciellt i advent och juletider. Som varje gång så sakar jag ju lillgrisen min. OM vädret tillåter följer kameran med ut. Annars väntar en massa pyssel och bak, kanske borde hitta en och annan julgran också!? Min och pappas tradition, jag blir väldigt sur om jag inte får följa med.
Våra turer brukar ju bli ganska spännande, komma rakt på färska björnspår, gå vilse, gå vilse igen för att sedan hamna på helt fel ställe. Det är mycket slit för att hitta den perfekta granen!

Nu bör jag nog packa, göra mig klar, äta något och söka julstjärnorna (som jag inte gjorde igår) Bör är dock  inte samma som ska...


Vi får se när jag återkommer :) Trevlig helg och mysig första advent!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaaaaaa det är vitt ute o allt blev såååå ljust o fint....O nu har Rasmus fått duscha o Mio får sitt imorgon så nu kan vi snart komma o hälsa på dig alla 3 igen...=D



Miss u en massa much...Vi kanske kan boka in en dejt på tisdag eller så....=D



pusssss

2009-11-28 @ 22:10:51
URL: http://resanmotnyttliv.blogg.se/
Postat av: Emilia

Wiie, jag förväntar mig snö när jag kommer upp, längtar. Här nere är det regn och äckligt hela vintern :(

2009-11-30 @ 17:39:50
URL: http://emiliaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0