Längtar!

Rackarns vad bra det gick på jobbet idag! Ett sådant flyt! Skulle vara ledig i morgon, men eftersom det inte alltid går som man tänkt får jag jobba 12-16 (schyst tid va?). Får däremot vara ledig på fredag, så det blir en härlig helg att se fram emot!

Mina dumma knän höll mig vaken i natt, de gör mig så olycklig! :( Varför måste mina knän vara dåliga?! De var ju helt otroligt bra förut, jag höll på med massa idrotter, tränade jämt och kände aldrig av någonting! Fast det var många år sedan nu, närmre 8 (!!!) år sedan om jag räknar efter! Hur gamal är jag egenligen?! ;)

Väntar på att mannen ska komma hem med någon mat, alltid spännande att se vad han hittar på. Sedan ska vi ha myskväll framför Champions League! Mitt favoritlag som spelar ikväll :) Atletico Madrid.



Längtar barnsligt mycket efter snön/vintern nu! Dessutom är det bara en månad, knappt, kvar tills det är dags för adventspyntet att komma fram! LÄNGTAR!

Bara några dagar kvar nu tills jag får åka hem och leka med grisen och pyssla på med allt jag gillar igen!

Undrar om jag kanske ska försöka göra klart någon av tavlorna snart. Lägenheten är ju städad, ljusen är tända och jag kan vara uppe så sent som jag vill. Perfekt kväll att måla på!

Vi hörs senare!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Saara

Tyst ditt skrälle.

PPPPPPPPÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSS!

2009-11-04 @ 11:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0