En sån dag!

Började dagen med att göra något jag egentligen borde gjort för flera år sedan! Känner mig JÄKLIGT nöjd över det!

Sedan tog jag och mannen en tur till Storsjöbadet. Relaxade (?!?), badade och åkte nån rutschkana. :)

Fördelen med att jobba mycket är att när det väl är ledigt så uppskattas det otroligt mycket! Nu är det en vecka tills jag är ledig nästa gång.

Den här dagen har varit superbra!

Funderar på att börja plugga, men frågan är: Vad ska jag bli när jag blir stor?! Vet ni??



Det här är första året jag inte känner någon panik över att hösten är här och vintern snart kommer. Ser nästan fram emot det. Ska bli mysigt och förhoppningsvis väldigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0