I´m alive!

Det har varit helt sinnessjukt mycket folk under dessa två dagar. Alla muskler i hela kroppen värker, vill bara sova ut! I morgon och söndag är det iallafall kortdagar.

Inte går det bra o skriva heller, Petter kommenterar var och vart annat ord, stavar fel, stavar fel, stavar fel! Men det är väl inte konstigt, jag vet ju knappt vad jag heter numera! Ge mig vardag! De andra jag jobbar med tycker att invigningar är superkul, själv föredrar jag ett normalt tempo där man verkligen får tid med kunden. 

Tråkiga uppdateringar om jobb, men det är banne mig det enda tiden räcker till just nu ;) Jag skärper mig senare!

Puss och kram vi ses på stan!

känner mig och ser ut så här;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0