Surkarten!

Är så sur över att min bärbara dator har valt att lämna (??) jordelivet! Den säger det enda konstiga efter det andra! Den påstår att operativsystemet saknas, sedan säger den att windows inte går att öppnas. Den ljuger! Är så arg över att ALLA mina bilder från sommaren kan vara borta :( Jag hatar teknik som inte fungerar!

För att fortsätta detta negativa inlägg tänker jag berätta att kroppen värker lite för mycket nu. Jobbar dryga 8 timmar i morgon och sedan är faktiskt onsdagen en ledig dag. Den enda på 2 veckor. (Jag är inte van att jobba så) Men nästa vecka blir mycket bättre!


Vill hem till min lilla gris!


Är mycket stolt över mig själv som idag skapade en lyxmiddag som bestod av stuvande makaroner och korv :) Jäkligt gott!

Fick en present av min snutt idag också, oväntat :) Han kanske tyckte att jag behövde den mot mitt "surhumör" eller så var det en muta !?!?! Han är nämligen inte hemma nu! Jag tror på det sistnämnda!

En dusch, en kopp te och en tidning i sängen! Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0