Ensam!

Ja, tänk så skönt det kan vara! Har inte varit helt ensam på flera månader. När man bor två stycken i en etta är det lätt att längta efter ensamheten. Jag har alltid haft ett stort behov av egen tid och egna ytor. Här är det lite svårt. Men med tanke på att vi bott så här rätt länge tycker jag att vi är grymma! Nästan aldrig bråk eller sura miner och när det väl händer beror det oftast på att vi alltid måste sitta i samma rum.
Men vi stressar inte med ny lägenhet heller, vi vill hitta något båda är nöjda med. Bra deal tycker jag!

Mina 4,5 timmar på jobbet gick snabbt även fast det var så himla lugnt. Det var verkligen en smakprov på vad som komma skall, januari är ju inte direkt känd för att vara en jobbig månad inom handels :)

Nu ska jag starta en film, ta på myskläderna, plocka fram målarsakerna och hitta något att tugga på! Bara vara jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0