Delikat

Min dator mår inte bra, och den verkar dessvärre inte ha allt för lång tid kvar.


Fast det ligger ju tre andra datorer här så det blir nog ingen större tagedi. OM den nu inte dör innan jag hinner föra över alla bilder till ett mer tillförlitligt föremål! Då kan vi börja snacka katastrof!

Nu lagar jag en delikat kycklingrätt! Anledningen till att jag så självsäkert törs använda ordet delikat är för att någon briljant människa kommit på att det redan vid paketering av fjäderfät går att krydda den! Redo för ugnen, snabbt, enkelt, dyrt! Precis som jag vill ha det!

Till efterrätt hoppas jag på en förbenat stor skål med marängswiss! Fast ska detta bli verklighet betyder det att jag måste gå ut igen!
Har fortfarande inte nått min normaltemp efter den långa promenaden tidigare idag!

Ibland är mina problem nästan obeskrivligt jobbiga!


Jaja, den som lever får se! Är ju ganska säker på att några av er nu har börjat tänka tanken på om inte denna barnsliga men ack så goda blandning vore något att klämma i sig!

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Om du nu har så mycket pengar över att all din mat måste vara dyr så kan jag ta lite. Kan skicka över mitt kontonummer:p. Kram

2010-03-15 @ 17:46:57
URL: http://asaperssons.blogg.se/
Postat av: LINA LIF

"Anledningen till att jag så självsäkert törs använda ordet delikat är för att någon briljant människa kommit på att det redan vid paketering av fjäderfät går att krydda den! Redo för ugnen, snabbt, enkelt, dyrt! Precis som jag vill ha det!"



NU minns jag vad jag skrattade åt.

2010-03-18 @ 21:15:13
URL: http://linalif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0