Läxa (!?)


Efter mycket om och men, gjorde jag läxan min körlärare gav mig. Ni anar inte hur många bortförklaringar jag gett till mig själv för att slippa den.

Ser inte fram emot lektionen i morgon. Försöker intala mig att jag inte har ett val, behöver ju det där körkortet nån gång. Jag behöver det för att få tyst på allt tjat, inte av någon annan anledning!

Jobbet gick bra, dagarna går snabbare där än på Scorett. Konstigt hur det kan vara! 5 timmar är ju alltid 5 timmar!?! 

Nu ska jag mentalt börja ladda inför morgondagens körlektion!

10:00-10:40, FLYTTA PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: SaraSahara

Jag höll mig inne då! Duktig du är hjärtat!

2010-05-24 @ 11:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0