Lite Rosa

Har idag förälskat mig i ett par skor! (Ingen blir brydd) Helt underbara, rosa, ballerinaskor! Rosa är inte min färg, men tänkte göra ett eller kanske två undantag. Har även hittat en jacka jag måste kolla in.
I morgon ska jag klippa mig, är rätt så nervös, hon som ska klippa mig är känd för att förkorta av håret mer än man önskat. Men jag får hoppas på det bästa och vara väldigt observant!

Idag har det varit så uselt väder! Men, det är väl så här det ska vara. Hoppas bara att det är lite bättre i morgon så jag orkar mig ut i affärerna. Jag har en plan, känner mig väldigt kreativ och tror bestämt att jag ska tillverka några tavlor. Det färdiga resultatet ska dock bli spännande att se, hoppas att det ser lika bra ut som det gör i mitt huvud!



Nu väntar sängen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan...Så skoj att även du börjat att blogga...Då har jag ännu en blogg att hålla ett öga på....*kram*

2008-04-08 @ 22:21:57
URL: http://www.nogg.se/polly8
Postat av: Peter

Hejje, så nu har man hittat dig med =)

2008-04-09 @ 08:07:38
URL: http://peterbson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0