Men nu...


Ensam... TRÅKIGT! Utan dig är det ännu tristare...Snutt.

Tittat tidningar, fikar, far runt, städar, fixar mat, sitter här, tittar tv, Allting sammtidigt! Inte konstigt att jag blir trött i huvudet.
Snart SATC, då ska det sittas still i en hel timme! Tror jag har problem med att hålla mig lugn! Blir ju galen! Undra vad man lider av då!?

En sak till, Jag avskyr mitt nya schema, så, nu är det sagt och behövs inte nämnas igen. Jag och mitt jobb är inte bästa vänner! Men jag håller tummarna, för hoppet är det sista som lämnar en!


Jag har en konstig idee om att bara ta bilder när det är fint väder, när jag sedan kollar igenom alla kort innan jag dör så kommer jag tro att det aldrig varit något annat än solsken i mitt liv :)
Nu gick det tydligen inte att ladda upp några bilder, så detta får väl avsluta mitt inlägg.

Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Och bilderna från vår fisketripp då. Då kan man ju inte säga att det var strålande väder. Fast vi hade ju kul och det kanske väger upp iofs:D.

Kram

2008-08-25 @ 23:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0