Blandat

Midsommar är över, jag är fortfarande förkyld och vädret är trist. Ska snart åka till jobbet för att tillbringa några timmar där. Bror satte sig tidigt i lördags morse för att köra upp till Boden, där han nu befinner sig.
Fredag, midsommarafton, familjen sitter och äter en mycket god middag och har trevligt tillsammans. Helt plötsligt kommer Petter och hans föräldrar, haha, vilken överraskning. Så nu har alla träffat varandra. Kvällen var jätte bra, fotbollen var märklig! Hur lyckas Turkiet?? Under hela EM har de varit i ledning ca 2,5 minut och har tagit sig till semi!

Notera min fina midsommarstång modell mini


Bror och hund

I morgon ska jag och Linda se Sex And The City filmen! Hur kul blir inte det? Även ikväll kan det bli ett besök på biografen med Katta, Jiddra inte med Zohan. Mys med mina tjejer helt enkelt!

Åsa och Ola är uppe i Jämtland nu, ser fram emot att träffa dem!
Mamma och pappa vill åka på semester, vilket betyder att jag måste va hundvakt. Min sommar var helt utan planer och nu helt plötsligt blev det jätte mycket! Men jag hoppas verkligen på en sak iallafall! Mer om det sen, om det nu blir av.

Känner mig så stressad när jag inte vet någonting! Känns bra när det står klart och tydligt i min almanacka vad jag ska göra och när det ska ske. Men men, det är mycket skoj på G!

Nu ska jag göra mig iordning! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det ska bli jättekul! Ser fram emot att få träffa dig.. saknar dig så jag blir tokig! (eller iaf mer tokig än vanligt) :)

2008-06-23 @ 14:58:23
URL: http://lindalai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0