Frånvaro

En veckas frånvaro beror på att jag har spenderat min tid ute i skogen som hundvakt. Långt bort från stressen! Har kommit fram till att: Jag är en blivande grillmästare., en dålig fotbollsspelare och att hö kan vara roliga grejer! Nu är jag dock tillbaka i verkligheten. Vardag och jobb. Måste bara säga att det var en riktigt mysig kväll igår! Jag är lycklig!

image46image47image48image49image50

Så där, då har jag lagt in lite bilder. Nu bör jag gå här ifrån innan det skär sig totalt mellan mig o datorn. 
Tanken är att det ska bli en vegetarisk lasagne ikväll, kan bli spännande, har aldrig gjort det förr och har inget inget recept i min ägo. Men det brukar lösa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0