Snabba ryck

Det är redan torsdag! 2 arbetsdagar kvar till min helt lediga helg! Idag börjar jag vid 14 och i morgon kl 6. Ganska konstigt att ena dagen börja samma tid som jag nästa dag ska sluta!

Har gjort en riktigt bra frukost idag, gröt och äggmacka! Känns bra i magen vill jag lova! Ska försöka sluta vara så slö när det gäller att fixa bra mat!

Igår var jag ute och gick med Jessica på kvällen, det var nog mitt livs blötaste promenad! Vi var ute i nästan en och en halv timme i ös regnet!  Men det finns inga dåliga väder tänkte vi.... Allting var genomblött när jag kom hem! Skönt att ha någon som vill gå med mig :D

Glamourus - Fergie ft. Ludacris, Dagens låt.


Denna fina bild har jag fått  av Peter! Vill visa den för det är en kanon bild!

Dags att göra mig i ordning! Ha en bra dag nu, även fast inte solen skiner!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan....Mmm jag va oxå helt genomblöt rätt in på bara skinnet då jag kom hem....Men de va iaf en skön promenad o med trevligt sällskap så kan man gå i vilket väder som helst....Hoppas verkligen vi kan göra om det till veckan igen....kram

2008-10-09 @ 19:05:28
URL: http://www.nogg.se/polly8
Postat av: Peter

nämen se Amigo får va med i din blogg ;D

2008-10-10 @ 00:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0