Fotbollsfrun

Likt äkta fotbollsfruar har nu jag och Tove suttit och frusit fötterna av oss i några timmar under grabbarnas träning. Bra tjej, nöjd att det finns någon jag kan hänga med här!

Vi har dessutom shoppat täcke och kuddar idag! Blir mysigt att sova, allt skulle gått på ca 2200, men vi betalade dryga tusenlappen. Det var ett väldigt bra erbjudande, men kassörskan råkade göra det billigare än det skulle va, inget oss emot :)
 
Jag är bra på det här med att vara med på kort, kan inte se normal ut! Nice!

Nääää nog nu! Natt Natt!


Kommentarer
Postat av: moster tita

enligt min mening så ser du minst lika farlig ut som piraterna nedan:) jag menar, du är lika söt som vanligt.

2009-04-03 @ 13:58:59
Postat av: Anonym

2009-04-03 @ 14:00:24
Postat av: Åsa

Är man inte normal är det svårt att se sån ut. Hihi. =P

2009-04-03 @ 18:38:16
URL: http://asaperssons.blogg.se/
Postat av: Tove L

"bra tjej"..haha. neerå. as kul att vi verkar komma bra överens!

vettiga tjejer växer inte på träd! :)



Ses snart igen tjejen, tills dess får jag hålla ställningarna här uppe ;)

2009-04-04 @ 03:00:06
URL: http://touve.blogg.se/
Postat av: Tove L

eh. kolla klockslaget.

fina dyngsrytmen för mej och suat hörde jag!



hohohoahahaha

2009-04-04 @ 03:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0