Tiden springer iväg


Riktig vår och sedan sommar! Jag längtar!

Försöker få tiden att räcka till. Snart är det sommar, men jag har fortfarande massor som ska hinnas med innan det! 
Idag hoppas jag att mamma ska vänta tills jag slutar jobba så att jag får följa med hem. Träffa tussen en stund den här veckan.

Gjorde halva garderoben igår kväll, bara hälften kvar! Ska jag säga hur många klänningar jag hittade?! Näe!
En hög till Frida blir det också, skönt att ha någon i samma storlek att kunna ge kläder till! Dummt att slänga sådant som är i snudd på nytt.

Fult väder, får hoppas på en bra dag ändå ;)






Kommentarer
Postat av: Sara

Shit, skriver från mobilen men hoppas det funkar ändå! Saknar dig ja gummselumsan min! Det var SÅ länge sen vi sågs:( ringer dig när mötena börjar lugna ner sig. Pusspusspuss

2009-04-14 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0