Se framåt, se framemot i morgon.

Så var denna dag gjord, gruvade mig lite, men nu är den över. Så efter idag är det bara att fortsätta!

Nu ska jag baka en tårta att ta med på jobbet, i år har alla som fyllt haft med sig, så jag får väl inte bryta den trevliga trenden! Lite synd att jag alltid ska göra allt så sent. Förstår inte varför, samma sak varje gång, skjuter fram det till sista stund. Kan det vara så att jag gillar stress?!

Såå, nu är tårtan gjord, den liknar inte denna (som jag vill ha;) ), men får hoppas att den smakar iallafall!
I morgon är det jobb, kortdag som tur är, 10-16, sedan hemfärd med bror. Middagen, som jag längtar efter och har gjort hur många månader som helst kommer bestå utav grillatkött! De vattnas i munnen på mig! Apropå det så borde jag fixa mig nått att äta nu.

Det står en galen katt och skriker nedanför mitt fönster, undra vad den håller på med...hmm?!

God natt på er, i morgon är det förhoppningsvis en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag har prima kött du kan få grilla! ;P BÄVER!

2009-04-24 @ 23:59:09
URL: http://pjoter.blogg.se/
Postat av: Tove L

GRATTIS SJÄLV Lillen! hehe.



:)



0730287373 / Hörs i veckan. vi kommer inte hinna hem till middag på måndag. Men vad sägs om tisdag? är du kvar här då? så får vi firas lite tillsammans, av grabbarna :)



Kram och grattis igen!

2009-04-25 @ 23:34:35
URL: http://touve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0