Jag drar!

Efter en underbar torsdag hemma i skogen med mina och mannens föräldrar är jag nu tillbaka i staden. Men inte länge till, i morgon efter jobbet rullar vi nämligen upp till Borga i ett hiskerligt tempo! Där uppe väntar min kära släkt!
Ordet roligt känns inte tillräckligt för att beskriva hur kul det egentligen kommer bli. Hoppas självklart att vädergudarna fixar finvädret!

Nu är det bara 5 arbetsdagar kvar tills jag står där utan jobb. Känns ganska nervöst, men ändå obeskrivligt skönt! Skulle bara vara på Rusta en sommar men blev kvar 3 år. Så det kan gå!
Fick ledigt de dagar jag ansökte om, därav så få dagar kvar. SWEET!

Lämnar datorn hemma över helgen, kommer ändå inte ha tid över för den, men på måndag är jag säkert tillbaka! Med många härliga bilder :D Undra om detta helt ska få övergå till att bli en bilderblogg!? Tycker ju inte att det är så vansinnigt kul att skriva ;)

Ha en underbar helg! Min kommer bli awesome!


Kommentarer
Postat av: kusin petra

:( usch fy och blä!! jag önskar att jag också fick vara uppe i Borgafjäll och träffa er alla. för det va ju ett tag sen. Men men det få väl bli en annan gång. :P hoppas ni har det kul och tänk lite på mig :D Kramen

2009-08-08 @ 10:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0