Men fredag är ändå den dag som känns bäst!

Idag är det då fredag, dagens tråkiga måsten är avklarade så nu återstår bara roliga saker :D Favvodamen kommer snart för att hämta upp mig. Sedan väntar god middag, vin pimplande och massa skitsnack! Kan en fredag bli bättre? Dax att packa väskan, har jag sagt att jag räknas som professionell väskpackare numera?! Behöver du hjäl? Ring mig!

Min pokerkarriär? Vet inte om den ligger på is eller hur det är? Min coach har helt enkelt inte varit på rätta humöret för att hjälpa mig ;) Dessutom har mitt konto krånglat, tar förhoppningsvis upp det till veckan igen! ELLER HUUR MANNEN?


 

Poss Poss som Gaga skulle sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0