Söndag!


Jag och Jessica hade en underbar fredagkväll, vi lagade en god middag tillsammans, drack rosé och fanta, snaskade massa godis och mådde bra! Härliga kväll/natt. Skönt att ha så fantastiska vänner!

Middagen och jag med Rasmus och godisskålen ;) Rasmus var förövrigt ganska sur på mig när vi skulle sova eftersom jag stal han kudde! Under natten gjorde han flera försök att ta tillbaka den. (Jessica, jag vill ha den fina bilden på oss sedan, hihi)

Alsen- Graninge

Direkt när jag kom hem från damen åkte jag ut till Alsen för att se mannen spela med sitt nya lag. En riktig grismatch var det! Men publiken var ju underbar! Så det var faktiskt rolig att åka dit! Med kanske 30 sekunder kvar lyckades faktiskt Alsen göra ett mål som räckte för vinst! Det var en måstematch för båda lagen så det var många glada miner, både på läktaren och planen! SWEET!

Idag är det tvätstugedag. Dammsuga och skura är också saker som ska göras. Tänker dessutom se på sact-boxen samtidigt! Så vi får se hur det går ;)

Detta var min helg, hoppas ni har det bra också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0