Relax?!

Idag har mannen och jag varit på badet och relaxen. MEN Petter känner uppenbarligen inte till innebörden av ordet relax, han var värre än en 5 åring och for runt mellan de olika sakerna som ett skollat troll! Så nästa gång jag ska på relaxen, som förövrigt var jätte bra, tar jag med mig annat sällskap. Haha! Vi hade iallafall en jätte bra dag, trötta som bara den när vi kom hem. Käkade äckliga spagetti, jag klarar inte av den maten! Så nu dröjer det nog ett halv år till tills nästa gång!

Igår åkte jag, Jenny och 2 tjejer till ner på staden efter jobbet. Käkade i ett rasande tempo och gick sedan och såg filmen Valkyria. Det är en film alla borde se. Jag är verkigen inget fan av Tom Cruise, men han gjorde en riktigt bra insats här. Gick illamående därifrån med vetskapen om att det verkligen hänt, att människor kan vara så grymma. Men som sagt, bra film. Se den!

Nu har jag planerat att röja upp lite här, baka scones och göra det allmänt mysigt! Underbart med 2 lediga dagar, speciellt när jobbet verkligen känns skit för tillfället! Så det måste jag ju verkligen ta vara på!

I morgon ska jag till min favorit tjej och käka semlor! Mysa lite med Jessica och umgås med mannen. Så jag har en bra dag att se fram emot!

Nu ska måste jag ta tag i det här så att det blir klart någon gång!

trötta:)

Sakna!

Saknar!

Mitt liv är fyllt av solsken:)

O Loveeee;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0