Schemafobi!

En aning förvirrad känner jag mig! Har varit ledig i två dagar så det känns verkligen inte som att det ska va helg nu! Jobbar ikväll och i morgon, ledig söndag och måndag. Inte min favorit vecka. Jag har nån konstig schemafobi! Saknar tiden innan min fasta anställning (som jag på ett sätt är VÄLDIGT glad över) MEN, det är trist, jag gillar verkligen inte att veta var och när och hur jämt. Så många som verkar tycka att det är skönt, helt klart tryggt att pengarna rullar in varje månad och att jag har en aning om hur mycket. Jag skyndade mig att slänga mitt årsschema när jag fick det, det gör mig inget annat än deprimerad!

Vad bjuder den här helgen på då? I morgon blir det en stund med min favorit, middag och blommor!!! Sedan hoppas jag på att få träffa en annan härlig tjej!
Söndagen, tänk så skönt om det ville vara strålande sol! Så att jag kan vara ute hela dagen! Någon som vill vara ute med mig då? :)

Längtar så fruktansvärt mycket efter Borgafjäll! Vårvinter, sol, snö, skidorna, skotrarna, fisket, fjällen, min släkt, ALLT!!! Det är ren och skär lycka.



Sandra, nu är det inte länge kvar! O du, vi har fått en present också!

Solen skiner, ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

å nu fick jag hemlängtan!! Va har vi fått en present?!?! snart kommer du hit :D

2009-02-01 @ 15:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0