Bump in the Road

Sitter själv, det är varmt, luften står still. Har just hittat en bra låt, Bump in the Road med Erik Hassle.
Klädsel: Bikini, något mer går inte att ha på sig. Tänk om jag hade en balkong, eller fler fönster så att det blev lite cirkulation på luften här inne. Men klaga ska jag väl inte göra, det är ju denna värme jag längtar efter.

Kan berätta att det inte blir något mer Umeå för mig, några av er vet ju redan, men för er andra så kan jag väl säga att det inte blev som tänkt. Hade varit underbart om båda ville bo på samma ställe, men än är vi inte där. Nya planer är redan på G. Så vi får väl se vad som händer. Men denna gång blir det isåfall ännu längre bort.
Det är en riktigt bumpig road som väntar. Bit ihop och gör det bästa möjliga av situationen! :)

snygg vi!?! ;)            kär vi!

Har inte köpt hem något kvällsfika heller, så juice och hårdbröd verkar så på menyn. God nattis på er!

Kommentarer
Postat av: sara

du gör det bra gums!

2009-07-02 @ 14:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0