Arg och känner "ha begäret"

Jag är fortfarande uprörd, arg, förbannad och allt vad man nu kan kalla det. Dock har jag tagit ett beslut som nu efter en natts sömn och en bra dag känns helt okej. Kommer inte kunna skriva vad det handlar om här förrän det är klart eller åtminstonde klarnat mer. Det är absolut lugnast så, för jag vet ju faktiskt inte vilka som läser. En snabb lösning får det bli, den är inte planerad eller speciellt genomtänkt, men jag är väldigt säker på att det är rätt beslut!
(tack sötatse kusinen för din kommentar också, det värmer)

Just nu vattnas det i munnen på mig, för det luktar grillat! Inget jag får nu, men i morgon blir det grillning hemma i skogen, åker dit ikväll tillsammans med mannen. Ska fira att alla fått eller har semester! Mamsen gör nämligen sina sista timmar i denna sund.

Petter kollar någon match så medans han är ur huset städar jag upp här, ni anar inte hur mycket saker och rat det blir när två människor klämmer in sig plus sina ägodelar på 33 kvadratmeter!
 
Vill ha just nu:

Denna reklam väcker mitt "ha begär" Snyggt gjord! Luktar gott också! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0