Hemma!

Honey I´m home! Eller just det, jag är själv nu... x antal dagar, ingen vet med säkerhet hur många.
Tänk att jag varit med mannen i över 2 år. För mig är det länge! Känne lite tomt nu när vi setts varje dag i en hel vecka, men det är bara att se fram emot nästa gång.

Dessa bussresor kommer driva mig till vansinne! Finns alltid några personer som jag lyckas irritera mig på varje gång. Idag var det tre, killen som satt brevid fnissade högt för sig själv hela tiden. (han kollade något på datorn) Personen som satt bakom mig hade en andedräkt som gjorde att jag under 6 timmar fick hålla andan, tror ni jag var lite blå i ansiktet efter det!? Vettetusan om sb12 hade hjälpt på honom. Sen hade vi då den tredje personen, en tjej som verkligen inte var blyg eller hade speciellt vårdat språk. En mobilblottare utav det värre slaget, hennes telefonsamtal hade jag gärna varit utan.

Så här ser jag ut i bussen!

Kanske ska ta och bädda ner mig och se några avsnitt av satc!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0