Trött

Ögonen är på väg att fara ihop, tror John Blund närmar sig. Igår var han ju inte närvarande så det blev inte så mycket sömn som önskat. Strax efter 5 ringde klockan, under några minuter råder total förvirring (som vanligt den tiden) vad tusan är det som låter?!?.....larmet. Blir lika besviken varje gång!

Nu är jag bara trött och lätt retad, till och med min stickiga tröja irriterar mig! 

Dagen har varit bra, jobbet gick rätt snabbt, lönesamtalet gick toppen, lunchen var trevlig och så hann jag träffa damen en stund, promenad med valpen och en varm chilatte. Stora planer för en helg i juni ;) Längtar redan! Dagen fortsatte med god pizza (hemlagad, of course) hos mormor. Jag är där och äter så fort jag får chansen, det är så skönt att få mat, gör ju inte direkt avanserade rätter till mig själv annars.

Fick semester på måndag och tisdag, så då blir det Umeå. Vilket jäkla flyt jag har ibland, tackar för det. Gissar att han där uppe (menar nu inte Petter) tänker på mig ibland!

Full fart, tur jag skaffade mig en almanacka så det går att hålla någon ordning.

En kopp te skulle sitta fint!
Sen slocknar jag, natt på er!

LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0