Dagens känsla

Ledig nu igen, kul schema! Har varit iväg och slängt allt skräp jag samlat på mig, huuur mycket som helst!
Vad ska göras i morgon då?! Allt möjligt. Middag hos mormor, kanske träffa nån rolig människa?! Fixa, fixa fixa. Phuu...Ska bara njuta av en lugn dag, där jag får göra vad jag vill och vara med människor som ger mig så mycket!

Sara jag behöver träffa dig (i morgon?!), så att jag kan vräka ur mig lite! (nu har jag nämligen kommit fram till att det finns ett hinder som gör att jag aldrig kommer kunna gifta mig, när vi ses får du veta varför) Du får va min lilla ventil! Tack. :)¨

Vädret är roligt, när jag inte jobbar skiner solen, när jobbet började öser regnet ner, när timmarna är gjorda skiner solen igen! Han där uppe kanske gillar mig.


Dagens känsla: För många bollar i luften

Kommentarer
Postat av: Sara

du, du kommer få vara med din ventil i morron!

2009-05-20 @ 23:47:08
URL: http://jajjanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0