Julpynt!

Yes, nu är det igång. Igår hade vi ju hela dagen på stan, jag, mamma och mormor. Käkade Taimat och drack glögg. Dessutom tillverkades julkort och ulltomtar. Tackar Frida för inspirationen, de var väldigt roligt!

Nu hände nått ovanligt, Petter "skäller" på mig angående städning! Sen när då undrar jag! Kan hända att jag varit väldigt lat de sista månaderna, har helt enkelt inte orkat bry mig. Det har varit helt okej att städskåpet är överfyllt av gamla mjölkpaket. PUNKT! 

3,5 timmars jobb väntar, ännu fler i morgon, 3 på lördagen, sedan adventspynta! 28 dagar till jul!


Tre dagar till första ljuset, längtar som ett barn!


Kommentarer
Postat av: Sara

Killar....SUCK! Johan frågade igår om ja inte skulle julstäda idag.

2009-11-26 @ 11:36:59
Postat av: Anonym

Det är ju en hel månad till jul! Hemma hos oss gör man det några dagar innan och tar fram det sista pyntet:) vi vet bättre än killarna! Men...är inte petter hemmafru? Det är ju vi hemma fruar som städar, inte den som sliter på jobbet;) pusspusspuss!

2009-11-26 @ 18:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0