Samlar vuxenpoäng


Sötare djur får man leta efter! De gav mig ett brutalt uppvaknande, Bonzo kastar sig mot mig och Pojo biter tag i armen, morrar och vägrar släppa. (hans ytterst märkliga sätt att hälsa)

Genom att ha planterat om mina blommor för första gången och skattat ett ICAkort ramlade det in en massa vuxenpoäng hos mig. Funderade även på att baka bröd, men kände att där fick gränsen gå, jag vill inte riskera tantvarning!


Ett försök till att visa min nya hårfärg. Det var lättare sagt än gjort att fånga det på bild! Men jag är fortfarande väldigt nöjd och det är snart dax för nästa omgång med blekmedlet!

Har haft en lugn dag på stan med mamma och pappa, nu är jag ensam och ganska less. Men tänker att det finns de som har det värre och skickar alla mina tankar till 2 av mina kära vänner! Jag tänker på er, och finns här! (J-L & J.C)

Soffläge till sängdax!


Kommentarer
Postat av: Jennie-Lie

Puss på dig min ängel! tur jag har dig, håret blev superfint också =)

2010-08-13 @ 11:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0