Bio och "bröllop"


Jag kastades rakt in i twilight-sagan genom att börja med den 3.e filmen. HUR kan jag ha låtit bli att se dem? Förälskad? Jag vet inte om det räcker för att beskriva hur mycket jag gillar den! Så, tack för att ni fick mig att se den. Får ta de första filmerna en annan dag.


Väl hemma kände Åsa sig väldigt inspirerad av filmen och friade med egengjorda dumle-ringar.

"Du kan kyssa bruden nu"

Lite vals...

...till muppkören. (som förövrigt går att hyra ifall ni är intresserade)

Ni ser ju!

Vi kommer aldrig dö ifall ett skratt förlänger livet!
Den redan urspårade kvällen fortsatte med precis lika flippade samtalsämnen.

Finner inget annat ord att avsluta med än KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det var det finaste bröllop jag vart på. Inget tvångsgifte alls, nejdå! Puss på dig min fru

2010-08-15 @ 13:19:49
URL: http://asapersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0