Kvalitetstid


Tänkte för ett tag sedan att jag kanske skulle skaffa löshår för att fylla ut lite, men vid närmare eftertanke tror jag inte det behövs.

Idag ska jag få träffa Linda! Det har gått över ett helt år sedan vi sist fick kvalitetstid! Vilket är skamligt! På alla år hon bott på annan ort har jag inte en enda gång lyckats ta mig dit.

Gaah, nu ringde de från jobbet och behövde personal. Vill, men kan inte idag. Känner mig alltid så dum när jag säger nej, lite konstigt eftersom jag hellre är extrapersonal än fast.

Dax att göra det jag måste!


Kommentarer
Postat av: SaraSahara

Ljushuvud(garv)

2010-08-26 @ 13:55:41
Postat av: SaraSahara

FNISS! inte jag inte, är inge ljushuvud alls jag. Det är därför jag har dig!

2010-08-26 @ 15:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0