Äntligen här!

Länge har jag väntat, nästan blivit lite orolig för att det aldrig kommit men nu är den här! Min obligatoriska fökylning! Har av någon underlig och fantastisk anledning varit friskare än på mycket länge, så jag hoppas att detta inte blir värre. Har bestämt mig för att klara av mina timmat på jobbet i morgon!

Mitt ryggskott har blivit lite bättre, men det är inte skönt att röra sig. Försökte få tag på den kiropraktor jag brukar gå till, så förhoppningsvis har hon en tid till mig inom en inte allt för avlägsen framtid. Hon är förövrigt grym!

Kom tillbaka från mamma och pappa idag. Vädret var lite väl kallt för att träna Bonzo utomhus. Nu tränade vi istället på att han ska lugna sig när det kommer främmande människor. Tog med mig kameran hem, MEN glömde minneskortet i lägenheten. Inte mycket blev som planerat, men det var skönt att åka dit.

Det blir en tidig kväll, lite fika och någon timme framför tv:n sen sover jag! Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0