Murphys-lag

En helt vanlig tisdag! Slutade jobbet vid 4, gick till Syltmonstret för att äta semlor med mannen, hans mor och bror! Vandrade senare hemmåt, fick en god middag serverad. Åt tills jag blev illamående, dog på soffan. Bläddrade i Elle, vinkade av Petter som for på klubben. Tittade skidskyttet, blev besviken! Väntar på nästa skidskytte, tänker dricka te.



Detta lät säkert som en mycket behaglig dag i mångas öron, men då ska jag säga er att Murphy har spökar rejält på slutet! Igår tömde jag ett tvättmedelspaket upp och ner, i morse vaknade jag med en frilla värre än trasselsudds och då var hårborsten borta! Spårlöst! Tog vantarna för att springa på jobbet, väl ute såg jag att det var två vänster handskar! O så där har det fortsatt....

Jävla Murphy!

Men god kväll på er, skall mysa med ensamheten nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0