Bra vänner!

Under ett av alla samtal med mina kära damer berättar Jessica för mig att det på onsdagen skulle vara förfest hos mig, varpå Lina får den briljanta ideén att den kommande yranlördagen också ska börja hos mig. Någon dag senare berättar Åsa att hon vill ha tacomiddag här då.
Är de inte bara för härliga!?! Jag behöver liksom inte säga någonting, de bara kommer! Love it!


Äntligen har jag min bild på oss alla!

I morgon får de hämta nyckeln när jag jobbar, gå hem till mig och laga mat lagomt tills jag slutar! Mitt hem är ert hem! Åhhh, tacomiddag och yra, jag längtar!

Nu har jag jobbat 2 dagar på fritids, barnen har kört slut på mig, länge sedan jag lekte tagen, skreppsbrott, klättrade klätterställning, gungade, cyklade, gjorde teckningar och skällde på barn!
Igår fick jag en näve grus kastad i ansiktet och idag bakade jag blåbärspaj med nästan allihopa! Mitt tålamod har överraskatt mig!

Tidig kväll, Sov så Gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0